Kosmos anropar Solis

Solis har blivit återfödd i bloggarnas värld. Solis undrar om hans drömmar kommer gå i uppfyllelse. Solis undrar om han kommer få några bloggkompisar. Men tills dess begrundar han: Det finns endast ett verkligt allvarligt filosofiskt problem: självmordet (Albert Camus ur Myten om Sisyfos)

Wednesday, August 15, 2007

Morgonvagnarna har börjat rulla

DET var väl själva fan också. Hörde just en vagn utanför fönstret, som står på glänt i hopp om att de 28 graderna i lägenheten ska sjunka till 26-27 grader. Morgonvagnarna har alltså börjat rulla. Hög tid att lägga sej och sussa och drömma om hur Solis räddar världen.

(lyckats höra ytterligare två vagnar medans jag tagit ut linserna och skickat sms till Bull...)

2 Comments:

  • At 9:22 AM, Blogger Sandra said…

    Hög tid att lägga sig? Dagens ungdom! ;) Själv är jag helt utmattad kring 22, och får jag inte lägga mig då blir jag grinig... Tantvarning antar jag... :D

     
  • At 12:02 PM, Blogger samtalmedsolen said…

    Hehe, men du kanske går upp tidigare också. Men nu är jag i alla fall uppe och är ganska pigg och fräsch.
    Kan du inte rita en bild på Sandra när hon är vaken efter säg kl 23;)

     

Post a Comment

<< Home