Kosmos anropar Solis

Solis har blivit återfödd i bloggarnas värld. Solis undrar om hans drömmar kommer gå i uppfyllelse. Solis undrar om han kommer få några bloggkompisar. Men tills dess begrundar han: Det finns endast ett verkligt allvarligt filosofiskt problem: självmordet (Albert Camus ur Myten om Sisyfos)

Thursday, October 18, 2007

Sjuk

Jag är sjuk.
Men är på bättringsvägen. Vitlök & kan jang is da shit... plus lite värktabletter, vatten och vila.

Hur helst har jag lagt en del tid på att städa i lägenheten. Går segt men är ju trevligt när det är fint.
Men nu är jag hungrig så ska nog se om jag inte kan fixa till någon lättare maträtt.

4 Comments:

  • At 10:19 PM, Anonymous Anonymous said…

    Krya på dig Solis!

     
  • At 1:10 AM, Blogger samtalmedsolen said…

    Tack du okände läsare.
    Solis är bättre.

     
  • At 1:16 PM, Anonymous Anonymous said…

    Okände läsaren som glömde skriva in sitt namn är Snufsis

     
  • At 1:18 PM, Blogger samtalmedsolen said…

    Åh Snufsis! Long time a ago!
    Trevligt att se dej här:)
    Min mobil kraschade tidigt i somras o alla nummer försvann, däribland ditt...
    Facebookar du?
    Det gör jag, skoj:)

     

Post a Comment

<< Home