Kosmos anropar Solis

Solis har blivit återfödd i bloggarnas värld. Solis undrar om hans drömmar kommer gå i uppfyllelse. Solis undrar om han kommer få några bloggkompisar. Men tills dess begrundar han: Det finns endast ett verkligt allvarligt filosofiskt problem: självmordet (Albert Camus ur Myten om Sisyfos)

Saturday, October 20, 2007

Bull är inte så dum

Hehe, kanske låter som ett taskigt inlägg när man läser rubriken, men nej där har ni fel, det är ett kärleksfullt inlägg och konstaterande. Tanken slog mej när jag skulle sova natten tills idag (eg fredagen). Tanken och konstaterandet var enligt följande: Bull är inte så dum. Bull har analytisk förmåga.

Det hela grundar sej i att jag märkt att när jag och bull sett lite olika filmer så kopplar Bull ganska snabbt ihop ledtrådarna. Ett simpelt exempel på denna förmåga är att hon lyckas klura ut vem som är mördare - innan polisen i filmen gjort det och innan jag gjort det! Bra jobbat Bull!

2 Comments:

  • At 12:24 AM, Anonymous Anonymous said…

    tack för att du skrev så sötnos! det värmde mer än du kan ana att du tänkt på det.. jag har inte ens själv tänkt på att jag gör så. ;-) så det var positivt! tack för att du hejar på mig! kram

     
  • At 12:47 AM, Blogger samtalmedsolen said…

    Självklart Baby Bull :)

     

Post a Comment

<< Home