Kosmos anropar Solis

Solis har blivit återfödd i bloggarnas värld. Solis undrar om hans drömmar kommer gå i uppfyllelse. Solis undrar om han kommer få några bloggkompisar. Men tills dess begrundar han: Det finns endast ett verkligt allvarligt filosofiskt problem: självmordet (Albert Camus ur Myten om Sisyfos)

Friday, September 07, 2007

Ingen finnkamp

Jag skippar finnkampen. Kanske bättre att försöka spara och hushålla lite med pengarna även om det inte var farligt dyrt att gå. Men om jag skulle gått skulle jag ändå inte fått se Musse och Skoog springa 3000m hinder. En sak som slog mej när jag tittade på tidprogramet var att 1500m inte avslutar finnkampen utan 800m - var det så i fjol? 1500m på avslutningen är det bästa.... Putte Johansson tror jag kommit i mål som etta sju gånger men bara vunnit fem då han diskats Hehe. Någon tror jag också hela fältet blivit diskat HAHA. Inte hundra på detta men jag är nog inte ute och cyklar heller.

Nåja hade kanske varit lite tråkigt att gå själv också.

Idag har jag jobbat. Gick bra. Smidigt var lite att göra och teamledaren/chefen lät oss gå tidigare eftersom vi var klara med allt. Snällt och tacksamt då jag hade lite trubbel att somna natten tills idag. Nej nu ska jag fixa mat.

Ps, har fått en intressant talbok med posten idag:)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home