Kosmos anropar Solis

Solis har blivit återfödd i bloggarnas värld. Solis undrar om hans drömmar kommer gå i uppfyllelse. Solis undrar om han kommer få några bloggkompisar. Men tills dess begrundar han: Det finns endast ett verkligt allvarligt filosofiskt problem: självmordet (Albert Camus ur Myten om Sisyfos)

Thursday, August 23, 2007

23år och väntan på 7th heaven

Igår fyllde jag 23. Igår såg jag 7th heaven. Två gånger. Bra födelsedag med andra ord ;)

Nu sitter jag och inväntar att 7th heaven ska börja igen. Lite dumt att kanal5 varierar tiderna, det kan skilja mycket från vecka till vecka. Idag börjar det 15.45. För någon vecka sedan började det 17.05. Men igår på eftermiddagen var det inget bra avsnitt. Men var ändå lite trevligt eftersom avsnittet igår var det första avsnittet jag nånsin såg (och inte blev fast efter, och förstår varför). Avsnittet var oerhört patriotiskt. Och tillägnades en död marinsoldat som dog i Afganistan som Ruthie genom skolan börjat brevväxla med.

Efter 7th heaven blir det massa plugg. Måste bli så.

2 Comments:

  • At 5:16 PM, Anonymous Anonymous said…

    Gratulationer i efterskott!

     
  • At 7:27 PM, Blogger samtalmedsolen said…

    Tack.
    Väntar fortfarande på Sara på Orkneys Grattis *hahaha*
    Idag fick jag en liten försenad present på posten. Jättefin bok. skickade från Sthlm och allt:)

     

Post a Comment

<< Home