Kosmos anropar Solis

Solis har blivit återfödd i bloggarnas värld. Solis undrar om hans drömmar kommer gå i uppfyllelse. Solis undrar om han kommer få några bloggkompisar. Men tills dess begrundar han: Det finns endast ett verkligt allvarligt filosofiskt problem: självmordet (Albert Camus ur Myten om Sisyfos)

Sunday, September 16, 2007

annorlunda sms

Idag fick jag mitt allra mest skummaste sms.
Jag vaknade av att hemtelefonen ringde och när jag svarade sa en automatisk röst att jag fått ett sms och läste upp en kort sak och sedan ett nummer.
Det visade sej vara så att en kursare från förra året hade skickat lite fel. Skulle skicka till nån annan. Och såg fel på numren, och det skickades till min hemtelefon! Haha har aldrig varit om om det förut men nu vet jag att det verkar funka att skicka sms även till fasta telefoner.

Annars har det varit lite bloggtorka. Varit lite sjuk o så också. Nu är jag trött och hungrig. SÅ orkar inte blogga så mycket mer heller. Kan dock säga att jag gillar Jespers reklam för Pangprego i p3. "Har du en lärare som fortfarande tror att altavista är den fetaste sökmotorn" - ja nåt sånt säger han... skojigt, tänk va tiden går. Tänk vad det skiftar med vilken sökmotor som leder. Fick altavista ens något verb som google fått?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home