Kosmos anropar Solis

Solis har blivit återfödd i bloggarnas värld. Solis undrar om hans drömmar kommer gå i uppfyllelse. Solis undrar om han kommer få några bloggkompisar. Men tills dess begrundar han: Det finns endast ett verkligt allvarligt filosofiskt problem: självmordet (Albert Camus ur Myten om Sisyfos)

Friday, August 31, 2007

Därför har jag inte bloggat

Har varit lite off senaste dagar så har därför inte bloggat.
Haft mycket annat att göra. Som tex gällt fyra stycken "flatromaner"
Sen inte haft nåt direkt att skriva om.
Förutom VM då. Men mina två andra inlägg verkar ju föga populära... och min ständiga bloggläsare är utomlands. Men på väg hem imorgon tror jag.

Men kanske kommer med lite VM kommentarer när hela VM är över.

Nu är jag i Jönköping. Hos föräldrarna. Kräftskiva ikväll. Gott ska det bli.

2 Comments:

  • At 3:25 PM, Anonymous Anonymous said…

    Du kan väl skriva lite om "flatromanerna". Vad är det?

    Luktar du kräftskal i dag? /Cat

     
  • At 5:25 PM, Blogger samtalmedsolen said…

    Åh visst Catten nog kan jag alltid skriva lite kort om flatromanerna.
    Imorgon söndag eller på måndag.

    Vet inte om jag luktar kräftskal men rapar kräft/saltvatten och dill typ HAHAHA

     

Post a Comment

<< Home