Kosmos anropar Solis

Solis har blivit återfödd i bloggarnas värld. Solis undrar om hans drömmar kommer gå i uppfyllelse. Solis undrar om han kommer få några bloggkompisar. Men tills dess begrundar han: Det finns endast ett verkligt allvarligt filosofiskt problem: självmordet (Albert Camus ur Myten om Sisyfos)

Sunday, February 18, 2007

Old vs New, Mat & LKP

Undrar hur detta funkar... och vad skillnaden är...
Har bytt från old till new blogger...
Nån som kan upplysa vad jag har att vänta mej?

Ska strax äta, pommes o ryggbiff.

Förövrigt vill jag mest varna för att läsa idrottshistoria för LKP
- fy fan för hans jävla uppgifter!

4 Comments:

  • At 2:54 PM, Anonymous Anonymous said…

    LKP?

     
  • At 2:55 PM, Blogger samtalmedsolen said…

    LKP= lärarens initialer.

     
  • At 7:46 AM, Anonymous Anonymous said…

    Ok! Idrottshistoria låter riktigt, riktigt ointressant. Läser du det?? Jag trodde du var filosof/teolog...

     
  • At 11:59 AM, Blogger samtalmedsolen said…

    Teolog skulle jag aldrig kalla mej, däremot snarare religionsvetare, filosof är jag nog tyvärr inte heller.
    Jo läser (ihuvudsak) historia (B-kurs) i vår och ett delmoment är idrottshistoria på 5p.

     

Post a Comment

<< Home