Kosmos anropar Solis

Solis har blivit återfödd i bloggarnas värld. Solis undrar om hans drömmar kommer gå i uppfyllelse. Solis undrar om han kommer få några bloggkompisar. Men tills dess begrundar han: Det finns endast ett verkligt allvarligt filosofiskt problem: självmordet (Albert Camus ur Myten om Sisyfos)

Saturday, February 03, 2007

Liten böjning

Jag har en liten böjning.
Jag erkänner.
Jag är hooked på Robin Hood, kanske inte på samma vis som Tychos son som han närt till en kommunist.
Men faktum att en av dom filmer jag sett allra flest gånger i mitt liv är Robin Hood prince of thieves med Kevin Costner som Robin Hood.
Och nu har jag upptäckt en ny Robin Hood serie som gått på BBC, sänd under fjolåret.
Jonas Armstrong som Robin.
Kul att kunna frossa i denna för mej nya serie.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home