Kosmos anropar Solis

Solis har blivit återfödd i bloggarnas värld. Solis undrar om hans drömmar kommer gå i uppfyllelse. Solis undrar om han kommer få några bloggkompisar. Men tills dess begrundar han: Det finns endast ett verkligt allvarligt filosofiskt problem: självmordet (Albert Camus ur Myten om Sisyfos)

Thursday, February 01, 2007

Kors i taket

Kors i taket är nog ett talesätt som är lämpligt för vad som hänt.
Jag har varit o tränat, ett lättare gympass på gymmet där jag bor...
Det var första gången jag var där och tränade. Bara kollat in det förut.
Saknade dock nån maskin för benpress och tåhävningar... men well bättre inget.
Två cyklar finns också och där kan man ju sitta och cykla länge man man nu finner det spännande.
Är man själv där kan man ta med en CD och spela upp den musik man själv vill höra.

Får se när nästa gång blir... I helgen vore kanske lämpligt.

3 Comments:

  • At 1:55 PM, Anonymous Anonymous said…

    Ah, snart dags för Maraton alltså :)

     
  • At 2:48 PM, Blogger samtalmedsolen said…

    Hahaha - well det är nog ganska långt kvar dit, bör kanske ta halvmara före?
    Men måste ju ha snygg kropp om jag ska visa upp mej utomlands, om jag besöker beachen sommaren 2007 eller för att inte bli dumpad av Isabull

     
  • At 1:38 AM, Anonymous Anonymous said…

    Attans, skulle gå in här och skriva att det blir marathon nästa då...och så har Lojsan hunnit före. Oh well, bara ännu ett bevis på att great minds think alike:)

    HUrsomhelst, duktigt av dig!

     

Post a Comment

<< Home