Kosmos anropar Solis

Solis har blivit återfödd i bloggarnas värld. Solis undrar om hans drömmar kommer gå i uppfyllelse. Solis undrar om han kommer få några bloggkompisar. Men tills dess begrundar han: Det finns endast ett verkligt allvarligt filosofiskt problem: självmordet (Albert Camus ur Myten om Sisyfos)

Friday, October 31, 2008

Sista dygnet i heliga staden

Jag ar nu inne pa sista dygnet av min vistelse i Varanasi.
Jag hoppas att jag far chans att komma tillbaks hit i var med min van.
Vore fantastiskt. Skulle nog Pinku ocksa gilla.

I Varanasi har jag mest hangt. Traffat och pratat med nya manniskor. Atersett gamla bekantskaper. Hunnit med en visit till Nepal.

I morgon kvall gar taget tillbaks till Delhi och verkligheten med jobb pa mandag...

2 Comments:

  • At 3:40 PM, Anonymous Anonymous said…

    härlig bild. vill bada.

     
  • At 3:52 PM, Blogger samtalmedsolen said…

    Tack själv nöjd med den. Och besöker du staden tror jag nog det blir ett litet bad i alla fall

     

Post a Comment

<< Home