Kosmos anropar Solis

Solis har blivit återfödd i bloggarnas värld. Solis undrar om hans drömmar kommer gå i uppfyllelse. Solis undrar om han kommer få några bloggkompisar. Men tills dess begrundar han: Det finns endast ett verkligt allvarligt filosofiskt problem: självmordet (Albert Camus ur Myten om Sisyfos)

Sunday, July 22, 2007

Gillar inte fransk text

Mycket irriterade är det när man köpt en DVD-film som verkar både bra och rolig när man väl ska se filmen upptäcker att den enbart har fransk subtitle! Ingen engelsk subtitle som man skulle behövt. På baksidan av DVD:n stod det att det skulle vara engelsk och fransk textning men var bara rätt till 50%. Och nu har marknaden stängt så jag får snällt vänta tills nästa helg innan jag kan gå tillbaka och fråga om jag kan få byta filmen mot en annan eller se om dom har en version med engelsk sub. Dom borde ju ha de tycker man. Filmen är Munna Bhai M.B.B.S och var tänkt att kunna användas vid min kommande bollywood-festival, dock är inget datum satt ännu...
Det är den första filmen om Munna Bhai uppföljaren har jag redan.

2 Comments:

Post a Comment

<< Home