Kosmos anropar Solis

Solis har blivit återfödd i bloggarnas värld. Solis undrar om hans drömmar kommer gå i uppfyllelse. Solis undrar om han kommer få några bloggkompisar. Men tills dess begrundar han: Det finns endast ett verkligt allvarligt filosofiskt problem: självmordet (Albert Camus ur Myten om Sisyfos)

Sunday, May 06, 2007

trött

Det har gått en del dagar sen sist.
Hunnit både vara Valborg och Första Maj, och visst skulle jag kunna rapportera en del kring det.
Eller något annat som hänt... men jag tänker inte göra det därför jag inte riktigt orkar nu. Jag orkar inte riktigt det jag borde orka och det beror nog på ett bett, tror jag blivit biten av en
tsetsefluga och drabbats av sömnsjukan! Frågan är när det hänt, hur länge det varar och finns det botemedel?

2 Comments:

  • At 10:23 PM, Blogger Anna said…

    trött, trött, du är inte ensam min vän.

     
  • At 11:50 PM, Blogger samtalmedsolen said…

    Bra det, precis som Lundell sjunger i Aldrig så ensam men nu gäller detta "Det är Robin Hood jag vill ha" hehe

     

Post a Comment

<< Home