Kosmos anropar Solis

Solis har blivit återfödd i bloggarnas värld. Solis undrar om hans drömmar kommer gå i uppfyllelse. Solis undrar om han kommer få några bloggkompisar. Men tills dess begrundar han: Det finns endast ett verkligt allvarligt filosofiskt problem: självmordet (Albert Camus ur Myten om Sisyfos)

Wednesday, April 25, 2007

Rani var är du

...nästan som den inte allt för bra filmen Susan var är du...
Hur ska Rani kunna hittas? Kanske är simplymarrydotccom - en indisk sajt jag blev varse på mitt hotellrum i Kolkata om kvällarna - ett lysande sätt att börja. Vid en snabbsökning fann jag 15 594 hinduiska tjejer i Indien på den sajten i Ranis ålder.

Nej nu ska jag läsa lite Tiina Rosenberg och hennes Queerfeministiska agenda innan jag hämtar min tvätt och sedan läser lite till och sedan, gör mej vacker för en 5rättersmeny med andra religionsstuderande.

Lundell får skråla lite mer.

Förresten sa en vän till mej att mitt skäggodlande gjorde att jag såg ut som en forskarstudent. Not bad. Not bad at all.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home