Kosmos anropar Solis

Solis har blivit återfödd i bloggarnas värld. Solis undrar om hans drömmar kommer gå i uppfyllelse. Solis undrar om han kommer få några bloggkompisar. Men tills dess begrundar han: Det finns endast ett verkligt allvarligt filosofiskt problem: självmordet (Albert Camus ur Myten om Sisyfos)

Tuesday, April 10, 2007

Västerås

Ja jag vet att jag har bloggat dåligt senaste tiden. Men ska försöka bättra mej.

Nu vill jag rikta en fråga till mina kära bloggläsare: Vad sjutton gör man i Västerås? Gnäller de inte ganska mycket där också...

2 Comments:

  • At 8:41 PM, Anonymous Anonymous said…

    Om du frågar mig så är Västerås Sveriges skithål(bodde där i ett och ett halvt långa år). Där sitter man och undrar varför man lever, mycket mer än så är det inte. Ska du flytta dit?

     
  • At 9:12 PM, Blogger samtalmedsolen said…

    HAHAHA - tack kära Catharina för den utläggningen, precis vad jag ville höra. Dock var frågan -egentligen- inte riktad till dej ;)

     

Post a Comment

<< Home