Kosmos anropar Solis

Solis har blivit återfödd i bloggarnas värld. Solis undrar om hans drömmar kommer gå i uppfyllelse. Solis undrar om han kommer få några bloggkompisar. Men tills dess begrundar han: Det finns endast ett verkligt allvarligt filosofiskt problem: självmordet (Albert Camus ur Myten om Sisyfos)

Tuesday, April 10, 2007

Mailat

I väntan på städande (vilket behövs väldigt mycket) så har jag inte orkat göra så mycket. Är förkyld, men har iallafall mailat ett mail till en nunna- varför vet jag inte egentligen, men tänkte det kunde vara bra att göra.
Får se om och när jag får svar. Kanske imorn bitti.

Igår köpte jag Dansa med Vargar ihop med aftonbladet. Den var ju ett bra tag sen jag såg men den är bra, och när jag var liten såg jag den flera gånger.

I påsk har jag varit i Eksjö.
Men kanske får skriva längre om det senare?
Värt att notera är att i och med tågresan har jag varit i Mullsjö 2ggr på 5 dagar inte illa...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home