Kosmos anropar Solis

Solis har blivit återfödd i bloggarnas värld. Solis undrar om hans drömmar kommer gå i uppfyllelse. Solis undrar om han kommer få några bloggkompisar. Men tills dess begrundar han: Det finns endast ett verkligt allvarligt filosofiskt problem: självmordet (Albert Camus ur Myten om Sisyfos)

Friday, January 12, 2007

Önskemål?

Har ni några önskemål om vad Solis ska blogga om?

Kanske vill ni ha lite boktips genom att jag berättar vilka böcker som är aktuella för läsning för egen del?

Well, får bli efter jag ätit.
Pommes & entrecote.

Sen måste jag städa... besök av mor & far i helgen.

2 Comments:

  • At 3:18 PM, Anonymous Anonymous said…

    Kan du inte göra en såndär sant-falskt-lista som vi får gissa på!?

     
  • At 6:04 PM, Blogger samtalmedsolen said…

    Jo tänkte ju det när jag såg din, frågan är om jag kommer kunna komma på några spektakulera påståenden...

     

Post a Comment

<< Home