Kosmos anropar Solis

Solis har blivit återfödd i bloggarnas värld. Solis undrar om hans drömmar kommer gå i uppfyllelse. Solis undrar om han kommer få några bloggkompisar. Men tills dess begrundar han: Det finns endast ett verkligt allvarligt filosofiskt problem: självmordet (Albert Camus ur Myten om Sisyfos)

Saturday, December 30, 2006

Året snart slut

Så var året snart slut.
Det var ett tag sen jag bloggade sist, julhelgen och mellandagarna med dess rea har hunnit passera.
Jag har tänkt blogga men inte blivit av.
Jag har varit seg och stundtals lite krasslig med feber en natt.

Julaftonen var en lång väntan på att paketen skulle öppnas. Men tillslut fick jag öppna många paket och var många trevliga saker!
En hel del kläder av olika slag + presentkort i klädaffär, lite saker till hemmet - så som kaffe-koppar med fat, elefantfat att ha tex frukt på, hyllplan så jag kan lägga böcker och annat på som ska sättas upp om ett tag, avlånga runda(?) "soff"-kuddar - en grymt tuff bok - 900sidor om vampyrer!!! sista säsongen av Kalla Fötter på DVD. Och lite godis.

Nu är jag tillbaka i Gbg, och det är skönt.
Imorn är det nyårsafton, får se om några särskilda löften ges.
Dom här raderna får räcka för i dag.

2 Comments:

  • At 1:39 PM, Anonymous Anonymous said…

    Gott nytt år!!!

     
  • At 11:16 PM, Anonymous Anonymous said…

    sötis sötis sötis!

    Tack för att du nämnde mig mer än en gång. ;-) riktigt uppskattat! hehe..

    din baby bull;-)

     

Post a Comment

<< Home