Kosmos anropar Solis

Solis har blivit återfödd i bloggarnas värld. Solis undrar om hans drömmar kommer gå i uppfyllelse. Solis undrar om han kommer få några bloggkompisar. Men tills dess begrundar han: Det finns endast ett verkligt allvarligt filosofiskt problem: självmordet (Albert Camus ur Myten om Sisyfos)

Thursday, September 21, 2006

En ljusglimt i mörkret

Äntligen skulle man kunna säga. Precis som en herre sagt senaste åren när nobelpristagaren i litteratur tillkänna ges av Horace.
Denna gång gäller det inte litteratur utan en annan konstform; musik och modern teknik.
Ulf Lundell släpper sin första (och efterlängtade) DVD. Inspelad på Tyrol 2005.
Detta går att läsa på hemsida:

2006-09-21
Den 22 november 06 släpps Ulf Lundells första dvd.Inspelad på Tyrol Stockholm november 05.


9 Comments:

  • At 11:19 PM, Anonymous Anonymous said…

    Kul va!! Så länge man slipper se dig halvnaken i bild, vill säga....
    :))

     
  • At 12:44 AM, Anonymous Anonymous said…

    Fniss.. så var det ja.. hade glömt. Nu ser jag det dock tydligt framför mig, hur Kitsch tålmodigt försöker förmå dig att dra på den röda tröjan och du toklycklig sliter av dig den igen. En visuell bild av extas måhända.. ? :)

     
  • At 2:22 PM, Blogger samtalmedsolen said…

    Nu tycker jag nog allt ni är lite elaka mot lilla solis...
    Till mitt försvar - hoppas Naiv bistår mej- Uffe och Surjo lirade kåtlåten Oh la la tex... Sen Pimp-låten Öppen väg Öppen bil...
    Och Solis var himla svettig för det var varmt där inne och jag är faktiskt lite vältränad...

     
  • At 8:38 PM, Anonymous Anonymous said…

    skickar du den till Rumanien?

     
  • At 9:26 PM, Blogger samtalmedsolen said…

    Anna...
    Det är en DVD, tror du att den kommer fungera i Rumänien? Att det finns såna moderniteter i Rumänien?
    Om du tror det så är det inte alls otroligt att vi kan fixa det!

     
  • At 12:26 AM, Anonymous Anonymous said…

    Jag har mardrömmar om att det finns bildbevis på att jag skrålade för full hals till St monica. Enda trösten är att jag i alla fall står brevid en vacker Baby:)

     
  • At 12:26 PM, Blogger samtalmedsolen said…

    ... hehehe och den där "Baby" skrålar med lika mycket hon, och runt om er står även Altamira och Kitsch och sjunger "uuuuhh uuuuu uuh du ser ut som jag vill kyssa dej!" ;)
    Tror nog (läs: hoppas) inte vi kommer på bild alls... Jag var nog väl tjock o så då...

     
  • At 7:44 PM, Anonymous Anonymous said…

    hallo, jag har med mig min dator!!!

     
  • At 10:27 PM, Blogger samtalmedsolen said…

    Ja det kan säkert funka men vad tror du dina roomies kommer tycka när de hör en brölande Springsteen-kopia från rummet jämte?

     

Post a Comment

<< Home